Weeiii! Insikt! Eureka! Wuhu! :D (Livet är fullt av möjligheter).

Men åhh... :)) "Även" om jag går IE kan jag ju fortsätta plugga musik även efter det, slog det mig för cirka en minut sedan. Det känns helt fantastiskt! Jag har inte funderat så mycket på högskolan, men jag måste säga att denna insikt känns hiimla bra. Visst kan jag vara "färdig" om 4,5 år om jag så vill. Men det behöver jag å andra sidan inte om jag inte vill. Wuhu! Livet är fullt av möjligheter. Kanske hela livet. I sure hope so.... weeiiii. Åh, vilken bra start på dagen det blev. Hihi! :P

Så glad att så många av mina vänner är laddade och trvis och mår bra! ;)

Idag ska jag till Frist Hotel G och säga hejdå. Känns allt bra lustigt.
Träna på SATS och öva cello ska jag också. Kanske tvätta. Kanske köpa arkivbox och/eller gästbok och/eller göra extranycklar... mmm. Dags att börja storstädningen här också. Calle börajar bli lite nervös över att vi inte ska hinna. Klart vi gör. ;))

Kan knappt fatta att jag är korthårig. Haha. Jag är ju verkligen det också, och lockig som bara den! Hihi! Men det är rikgit roligt och jag är pepp på mina nya diadem och spännen och tofsar som inhandlades igår, hehe! ;) (Varje gång man klipper sig mååste man ju handla hårgrejs, hehehe!)

Nu vill jag ha mer yoghurt.
PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback