Torsdag 10 augusti 2006

Just nu saknar jag en morgontidning och en kopp riktigt gott kaffe.
Bådadera är ganska så lätt fixade, men så är det det där med att "palla"...
Ska nog istället satsa på att sova liiite till och sedan ta tag i min dag. =)

Ögonen är inte vakna än... och inte resten av mig heller, när jag tänker efter. Är dock ledig idag så jag skaaa unna mig en sjukt slapp förmiddag, hihi. Men här finns ett och annat att göra... som borde göras. Ska bara ligga ner en liten stund till. ;)

Var på Sticky Fingers igår kväll och jädras vad bra Helsinki var! Synd att programmet var så kort bara... Gillade det verkligen. Och sjukt kul att träffa Nicole, Johan och en massa mer eller mindre okända godingar. =)

Var även på GöteborgsOperans (utomhus-)föreställning av Mozarts "Trollflöjten". Ojoj, vad bra det var! Stod och njöt och rös i välbehag... Insåg att jag borde komma igång med mitt övande ordentligt nu om jag ska nå mina drömmar, hehe... Underbara scenkläder också, förresten. Se "hela" i höst på Operan, gott folk!! ;)

Idag ska vi vara lite mer kulturella och lyssna på mer Mozart och kolla på utställningen med Picazzo. Sen ska vi handla lite saker till vår lägenhet. Har hittat sjukt mycket coolt på Designtorget, så dit ska vi gå en sväng. Och Lagerhaus. Och så vidare, hehe... En sväng till gymmet sen också, kanske? =)

Nej. nu ska jag sluta ögonen lite till och hoppas att det går att titta ordentligt med dem när jag sedan öppnar dem igen... Efter det är det nog dags att ta tag i kaffet, men tidningen får jag nog klara mig utan... Sen får vi helt enkelt se vad som händer och sker. Vill njuta maximalt av denna dag. LEDIG. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback