:spännande:

Jag går och tror att jag bara är här tillfälligt och snart ska åka hem till Smörslottsgatan igen... men så är det ju inte. Och det är faktiskt riiiktigt skönt att numera bo på ett ställe. (Det var la ett tag sen sist, haha).

Idag har vi kommit lite mer i ordning och stället börjar likna ett rikigt hem. Det kommer nog bli fett nice här, faktiskt. ;) LCD-tv, surroundljudsmeck och diskställ inhandlades idag, så nu är här riktigt hemtrevligt, hihi.

Det är helt vansinnigt att jag börjar på musikhögskolan imorgon. Det var bra länge sedan min mage var såhär fylld av fjärilar. Jag har knappt ens någon aning om vad som väntar mig... och det är en hyfsat läskig känsla! Men jag hoppas och tror att det blir något jag verkligen kommer trivas med. Det är ju lite av min grej, tihi, och något jag alltid varit lite sugen på... One way or another. ;) Spännande, är nog ordet. :)

Sen är jag helt sjukt laddad på att träffa Lisa och Rebecka! Fatta mysiga höstkvällar jag vill spendera med dem! :)) Dricka te och njuta... vara nära varandra igen... mmm... I like! ;) Längtar tills vi ses.

Bara några lådor kvar nu. Någon kanske. En. Dock är det fylld med småpryttlar, så det blir till att mecka en stund med den. Men det får nog vänta tills imorgon. En köksstol kvar också, och hyllan i köket, liksom två lampor. Sen är det visserligen några saker till som måste köpas, men det kommer, det kommer. Vi är på god väg och det känns fint som snus. Nu är det dock dags att greja lite till här, innan det är dags för nattens skönhetssömn... :P

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback