Loaded local star, haha (njaaaeeee...) men ändå!! ;D

Fasen, vilken härlig känsla när man ser lönen nyinkommen på kontot! Wuhu! ;D I like!! Och två löner till ska det bli, och lite skattepengar tillbaks, innan sommaren är slut. Vilket är helt sjukt gött! Back on track efter hyror och inredningsköp, med andra ord. ;))

Superkul på jobbet idag igen. Tänk vad trevlig personal kan göra... Tänk vad en mindre trevlig/ödmjuk personal kan göra... Karin var tillbaka idag och det var gött. Cheeefen. Söta hon ska hjälpa mig få jobb i Malmö. Weiiii. Så söt så. Hade varit superskönt att få nåt extrajobb att ta till ibland. :)

Fått mail från en BTH-student som hört mig spela och sjunga på stan förresten. Hihi. Och han vill spela in mig. Kul kul! Så jag ska höra av mig nästa gång jag ska till Karlshamn. Åh, sjukt gött med en deeemo, wuhu! :P Och så ska jag höra av mig till BLT också, hehe. När mamma var där och hämtade sina vinstbiljetter (värsta grymma på östersjöfestivalens tipspromenad jue, haha) hade de frågat om hon var mamma till mig. Haha! ;D Så hade de frågat vad jag gjorde nu och när mamma då sa att jag skulle till Musikhögskolan i Malmö till hösten så bad han om mitt telefonnummer. För han menade att "ja, henne har vi ju följt genom åren och det hade varit jättekul att skriva om hur det går för henne". Haha, sjukt kul, sjukt sött! :)) Så artikel och demo nästa gång man ska till mor och far då kanske? Tihi! :P *fniss*

Ikväll ska jag kolla/lyssna på när Operan framör (delar av) Trollflöjten här på Götaplatsen. Undrar om Larsa ska spela... Hade varit lite kul. Saknar honom och våra lektioner!! :( Och Operan...
Sen ska jag och Calle till Sticky och lyssna på Malmberg mfl som ska spela, ta en öl och lite så. Niiice. ;)

Men först är det bud på att röja lite här och sova en stund. Har trots allt varit vaken sen 04.30 i morse.... huuu...

Fick nyss ett sött sms av Eric. Fasen att han ska vara så jävla långt bort. Fasen också att han varit så seg att höra av sig i år! Bättring på väg, I hope. *sakna*


puss på er alla godingar där ute i världen // johanna


ps. Kul att du hittat hit, P-H! ;) Och åter tack för hjälpen med stolarna. Säg bara till så får du provsitta. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback