Flytt, kapitel 1

Tillbaka i Göteborg efter ett minst sagt intensivt dygn i Malmö.
Mamma, pappa, Per-Olof och Caroline kom med alla mina och Calles saker från Karlshamn. Vi kom från Göteborg. Sen var det en massa bärandes av kartonger och lådor hit och dit, och så en heldag på IKEA igår. Weeiii. Sjukt gött att shoppa (investera, hehehe) så mycket och dessutom vara helt fri från dåligt samvete! ;)) Inte för att det kanske brukar vara något problem då... tihi. :P Kul var det iaf. Och mersmak inför flytten gav det, att grejja och mecka. ;)) Men att lämna Göteborg känns fortfarande allt bra segt... och tiden bara flyger iväg!!
Förra veckan var dock världs. Hade sjukt roliga dagar här med Annelie. Shopping, skratt, massage och en massa tjejsnack... you name it. :P
Sen till helgen kom Lisa och Lars och det bar av till Liseberg -weiii. (Vännerna väger helt klart upp det där med att behöva lämna denna stad..!)
EM och en massa festligheter har dragit igång och det är massor av folk och aktiviteter. Dock har jag inte tagit så mycket del av det än. Mer än att det är sjukt mycket skräp folk på centralen, när man kommer till jobbet på morgnarna... :/ Men lite musik och konst hade jag tänkt njuta av i veckan, iaf. :)
Nu ska jag grejja lite till här hemma och sedan ska jag till stan. Leta soffbord och balkongmöbler, träna och invänta P-H, som ska skjutsa mig och hämta våra barstolar... :D Sen blir det allt till att lägga sig tidigt: börjar jobba 05.30 imorgon, wuhu, hrm.
Mmm... flytt och resa till Monaco - fatta det är mycket kul som händer nu!!! :DDD

PUSSPUSSPUSS

ps. Lägenheten var helt nymålad nu och så hiiiimla fin!!! Wiiii! I veckan ska alla golv göras vid. Niice!! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback