Auf Wiedersehen, Göteborg! (Du stadt meine traüme... hihi).

Jag är helt vansinnigt trött idag. Har packat, städat, grejat och tvättat ganska sent och ganska många dagar i rad nu..! Nu är det dock bara lite kvar att göra här - tack och lov, hehe. När det är klart ska jag posta paket till min farbror, träna och fixa en grej och sedan ska jag på kafferep till Nicole, som fyller 20 idag! GRATTIS, sweetie! ;) Sen blir det nog kalas hela natten lång... Dra hem till Malmberg & co och laga mat, festa och helt enkelt njuta av sista natten som göteborgare. ;)

Sätta igång nu då ja, så jag hinner. Puh!!

* pussar och kramar - hörs när vi kommit ner till malmö! *



ps. Jädras Teresia... men det är inte sista gången jag är här. ;) Och du är välkommen till Malmö! ;) En revival på operahelgen kanske, hihi? Har tänkt på dig en massa gånger i sommar... kram!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback