2006-08-13

Erika ringde mig och vi pratade hela vägen från Sats till Apoteket, och sedan från Apoteket till Östra Sjukhusets hållplats. Det är ändå ett tag. Hela Calles lunch i alla fall, hehe. ;)
Snäckan, vad jag älskar och saknar dig! Soulmate... På ett sätt ganska så skönt att vi aldrig bott i samma stad. På så sätt har man inte behövt "vänja sig" vid att vara ifrån varandra. Det har liksom alltid varit så. Och vi har ta mig tusan alltid varit bra på att hålla kontakten. Båda två. (Och det är jag väldans glad över)!
*pussar och kramar*

Idag kommer Calles pappa och syster upp. Per-Olof ska få köra släp imorgon. ;) Så idag ska det sista tvättas och det sista packas. Puh!! Vill packa UPP nu jue! Jaja, får ju börja med det imorgon iaf. Hihi!
*längtar*

Okej. Ingen ro i kroppen just nu. Hörrrrs, bubbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback