What to do with my life..?

Det är så typiskt... Jag envisas alltid med att vakna tidigt och inte kunna somna om, det morgnar som jag faktiskt har tid att sova ut! Åh! Dumma mig... :(

Så nu sitter jag här, med två skinksmörgåsar och en kopp te i magen och undrar vad jag ska göra av min dag. Önskar att jag hade haft min cykel här, för det är ganska så fint väder idag (!) och jag är sugen på att vidga mina vyer... :)
Öva cello (eller piano) kan jag inte göra riktigt än. Pojkarna sover så gott så... och Calle jobbade igår. Visserligen har jag lite satslära som behöver göras, men är det det man längtar efter första dagen på lovet? (Svar: Nej). Senare kanske...

Ska ta mig in till stan i eftermiddag iaf, och handla lite... Vin, hårinpackning och lite presenter står på listan... Kommer nog köpa ett par träningsbyxor idag också, hihi. Dansforum har fått in snygga, hehe... ;)
Dansa 18.45 och sedan vidare på partaj. :) Tyvärr måste Calle jobba... Betyder dock att jag ändå kanske kan få sällskap hem. Gött. :)

Calle får reda på hur det gått med jobbet någon gång nästa vecka. Jag får reda på hur det gått med mina antagningsprov i mitten på vecka 17... Hoppas det gått bra för oss båda! :) Ska bli himla hyvens att veta lite mer om hur framtiden kommer se ut i alla fall... Känner dock inte samma press och stress som i fjol. Jag är ju trots allt safe på Ljungskile nästa år. Och nu "kan" man det, så då kan man också utveckla det lite... (med mer lektioner, vip-kort på Dansforum, spela med GUO och lite så...). Reservplanen är inte alls motbjudande så jag är ganska så lugn. :) Blir gräjt vad det än blir, hihi!


Bubbye for now!


----------

PLANER FÖR LOVET:

Göteborg
Dansa x 2!
Festa!
Umgås med Calle och hans familj! Och Simon såklaaart!
Handla diverse saker!

Karlshamn
Fika med de übergoda tjejjorna!
Utgång!
Fika och jamma med mina söta pojkar!
Middag hos mormor!
Middag hos farmor!
Bröllop!
Spela/sjunga i kyrkan!
Lyssna på mamma och kören!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Okej. Jag kommer hem på skärtorsdagen (har skola då så jag kan inte komma på onsdagen och fika med er! :( ). Free for fika. På fredag ska jag träna och sedan är det ju utekväll! Var ska vi vara och förfesta? Vi kan vara hos mig om vi vill (trångt och mysigt!). När åker du tillbaka norrut? :) Jag är hemma på annandagen också, kan vi ses då? Hade vart så fiiint!
Puss!

2006-04-07 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback