Svacka nu - så jag blir snygg å duktig sen! Hrm... Hehehe... :P

Sofia åkte tillbaka till Karlshamn vid tiotiden i morse. Jag saknar henne redan... Har varit superkul att ha dig här, snäckan! :)
Shoppade som aldrig förr igår, haha. Klarade nog av större delen av Göteborgs sko- och klädesaffärer, haha! Gräjt. ;)

Skrev en låt i förmiddags också. Var sjukt länge sedan jag skrev nu. Och hela blev klar, deru! Gött. Ganska nöjd också, så det känns härligt. Dock strular några ackord... Men jag har en och annan idé i huvudet... :)
Sen har jag sjungit lite och grejat på rummet och lite så... Annars har det inte blivit mycket vettigt gjort här idag. Än. Ska spela cello näst. Sen åka till stan... :)
Hallå, motivation??!! Suck...
Men det är så dryyygt här när det är lite folk och inga lektioner... gahh!! Men man kan å andra sidan inte alltid va på topp. Denna veckan har jag varit superbra på både att slappa och äta godis. Jag ska nog fortsätta veckan i de tecknen faktiskt. Endast pga svackor kan man känna sig duktig och nyttig vid andra tillfällen! Så nu har jag en lite svacka... och passar på att njuta av den. ;) Bra va, hihi? Det slog mig igår och det är faktiskt jäkligt sant. Känner mig riktigt stolt. Och glad. Över att slappa och äta lite väl mycket påskgodis. Kommer ju må sjukt bra nästa vecka - då jag ska ta tag i mitt liv, haha! ;))) Sjukt smart.


Så hejdå för denna gång... Pussen! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Miss you to like crazy..=) ja nu har jag också tagit tag i mitt liv. kan inte slappa hela tiden;) puss luv

2006-04-21 @ 15:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback