Ska alldeles strax sova... hoppas jag... men först några ord:

Jag sitter i Calles säng och ska alldeles strax försöka sova lite. Ska börja jobba klickan 08.00 både imorgon bitti och på söndag. Det ska bli kul, men jag bävar lite för att vara för trött... Har inte direkt sovit så bra denna veckan! Inte kunnat somna, drömt en massa och sedan vaknat tidigt. Gräjt. Hmm... nåja. Tjäna lite pengar medan min älskade sover ut efter sitt jobb kan jag nog stå ut med, hihi.

Har varit och dansat nu ikväll, men mådde inte så bra. Denna vecka, som sagt... hmm... Så jag är ju inte direkt sjukt pepp på dansklass imorgon! Speciellt eftersom det är den klass det är och då måste man fan vara pepp! Men så tänker jag att det är näst sista veckan på Dansforum... så visst måste jag dit! Det blir nog bra.

Sen är det ju i princip söndag och då, när jag har slutat (vid lunch), ska jag och Calle äääntligen umgås! :D Som jag har längtat! Ojoj, vad här ska mysas... och firas lite... hihi! :) Och sen är vi ju lediga på måndag också! Det blir bra det här. Mmm.

Har pratat med en massa underbara vänner idag - både live, på telefon och över nätet. Fasen, va fina ni är, allihopa! :)

Det kommer nu... bit by bit... putting it together... hehe. Lite i taget förstår jag att jag har kommit in på musikhögskolan och att jag och Calle ska bli sambos i en alldeles egen lägenhet - nära några av mina absolut bästa vänner i denna värld. Det är hyfsat overkligt, vill jag lova. "Äh, jag söker i år, för övnings skull..." - snabba vändningar livet kan ta! ;) Så jag går här och berättar situationen för mig själv och för andra lite då och då - skriver om det lite då och då... så kanske jag förstår till slut, hihi! Shit... det är verkligen på riktigt det här. Wiii! Mitt livs förmodligen största karriärsmål (hittills, hehe) har nåtts. Galet! Och helt jäkla underbart roligt! Hehe, ja jag får små stunder då jag inser vad som hänt och hända ska... Där emellan går jag omrkring här i min egna lilla värld... :)

Vuxenpoäng till Johanna. :P

Nu är det dock dags att försöka sova. Känner att John Blund i alla fall gjort ett försök med sån där sömnsand i ögonen på mig... tackdu tackdu. ;)

God natt, prinsar och prinsessor!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är så glad för din skull min lilla prinsessa.
=) Livet kan ha de mest konstiga vändningar, och tur var det denna gången! Du är bäst. luv! pusspuss

2006-04-29 @ 13:29:48
Postat av: Affro Hanna panna! :)

Hej min duktiga Greta!
Grattis till att du kom in på musikhögskolan, har ju alltid sakt att det ska bli nått stort av dej. :)
Weeii, sitter nu i sverige, arlanda och väntar pa mitt flyg hem till lilla Blekinge.:)
Vi bara måste ses snart, har ju en massa att snicke snacka om. :)
pussar

2006-05-01 @ 13:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback