Jäk*ar, vad glad jag är! *njuter* Hihi!

Njuter av lugnet och tystnaden... Var som sagt ensam här i lägenheten igår, men oj va skönt det var! Har alltid tyckt om att ha lite tid ensam... och igår var det riktigt gött alltså. =) Nu är jag dock inte ensam, men dock den enda som är vaken, hihi. Så jag sitter här med te och mackor och ser fram emot dagen:


Ska snart hoppa in i duschen och vara där läänge, hihi. Sedan ska jag in till stan, fixa lite grejer och ta en kaffe med Nicole. Efter det bär det av till Rose n' crown för att luncha och kolla på Frölundas match, hehe! ;) Sen ikväll kommer Caroline och Per-Olof upp, som sagt, så då har jag hört att alla Schönbergare ska hit, hehe... Blir nog nice, skulle jag tro. Mycket kul som händer, men ingen stress. I like! =) Måste hinna öva lite bara... Blev inte mycket spelat igår, hrm, och det är cellolektion imorgon! Längtar, tihi!


Det verkar seriöst som om jag fått min prins... Gång på gång överraskar han mig och är helt enkelt underbar... mmm! =))) Hur kunde det bli såhär? Hur kunde jag ha sån tur? Kanske som "belöning" efter alla år med diverse misslyckade kärleksmeck... hrm... hehe. Fast då var det ju helt klart värt det. Jag älskar Calle. Wii! ;) Ville bara säga det.


Duschen nästa!



ps. Sjukt långa bussar de har skaffat hit nu då! Hehehe. ds.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi! Blir så glad när jag läser om dig och Calle! :)

Jag kommer på torsdag kväll så då ringer jag dig! Saknar dig!
Kram!

2006-04-09 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback