Borde helt klart sova nu...

Mina ögon går snart i kors nu så jag borde verkligen hasa mig ut i badrummet och göra mig redo för sängen... *gäsp*

Är i Göteborg sedan ett par timmar tillbaka. Calle jobbar men Simon är här nu...
Jag kommer vara här till tisdag nu. Kanske att jag åker en sväng till skolan och repar, återstår att se.

Har kollat runt på nätet lite, och försökt hitta nåt ställe man kan träna på i sommar. Dansforum tar ju liksom sommarlov i maj...
Är sjukt sugen på att gymma, men attan va dyrt allt ska vara då! Till och med Friskis & Svettis kostar massor här... hmm... jaja, det löser sig nog. Börjat kolla runt iaf. Gräjt.

Fasen va gött det ska bli att komma hem till mor och far, släkt och vänner... mmm... som sagt, hihi.
Längtar efter dessa saker:

* Min säng
* Mammas mat
* Pappas frukostar
* Mysa med Peanut
* Soffan
* Huset
* Min cd-spelare

...och lite så...

Mycket möjligt att man får njuta av allt ovanstående nästa vecka, hihi. Niiice. =)

Nej, sova nu. Aske baske mig!
Nattinatt, kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback