Besök, påskägg, sökningar och grejjor! =D

Nu har jag precis lämnat av Sofia i sal 21. Att komma ner i den korridoren, fylld av människor och instrument, gav mig minst sagt en mental skjuts tillbaka i tiden - ganska så precis ett år. Minns hur det var att stå där, nervös, hårt hållandes om min cello... =) Skönt att alla årets sökningar är över för min del, och skönt att kunna vara lite stöd här på skolan idag. Håller tummar och tår. =)

I morse fick jag ett påskägg! Underbara Lisa hade skickat ett "post-ägg" till mig, med världens finaste brev... =) Blev så himla glad!
Snäckan, vad jag älskar dig! Och saknar dig! Men du kommer ju till Göteborg i helgen - fy hundan så kul vi ska ha att, hehe! =)

I will always be your soldier!

Supermysigt att ha Sofia här. =) Man borde ha besök (och besöka!) oftare, helt klart... Hihi.
Ojoj, vad kul sen med egen lägenhet! Då är det ju än lite mer "på riktigt"... hihi! =)

Ja, livet är allt bra gött. Det gäller bara att komma ihåg att leva det ordentligt. =)

Imorgon vankas det shopping i Götlaborg. Gött. Men först har vi konsert med Den Gamle Blau ikväll, och sen är det kalas för hela slanten!!! =D Pussen hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej darling! Som sagt har jag ingen aning om när det hela kommer att vara klart på lördagen! Sittningen börjar vid åttatiden så vid tio-elva kanske vi kan gå ut? Blir det bra? Fråga mig inte var sittningen är =) Men jag tror vi löser det om vi är lite flexibla, är det ok för dig?
Puss HÄJ! :D

2006-04-20 @ 13:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback