2006-04-01 (ahh... snälla, lura mig inte!!)

Hemma en snabbis - äter lunch och byter till träningskläder.

Har jobbar min första dag på First Hotels G idag! =D Blir nog kanon, tror jag! Wii!

Dansa med Ran idag då, för första gången. Malin har ju slutat...
Sen är det allt bud på en påse lördagsgodis, hihi... =)

Sen är det e.f.f.e.k.t.i.v.t.i.d. som gäller. Åh... Men imorgon är vi i alla fall lediga båda två! Hääärligt! =D

Ojoj, nu pinnar tiden på igen. Dags att tugga upp och svida om!

Puss hej, trevlig helg!


----------


Så var man ensam i lägenheten igen... Calle har nyss rusat iväg till jobbet... :/

Mmm... vi hann umgås en stund i alla fall, mumsade på godis och en übergod pastasallad! ;)

Så vad ska man göra ikväll då? Hade tänkt sticka till Bazar och lyssna på några klasskompisar om ska spela, men jag orkar faktiskt inte. Blev ganska sent igår och jag ska jobba imorgon också. Får väl umgås lite med min cello och slappa, hihi.

Var förresten en supermysig dag igår. :) Lunchade med Lotta, på Nivå, och kollade runt i stadens inredningsaffärer... niiice, tihi. På kvällen kollade vi på film och åt mammagjorda billar... wii. Attan att hon ska flytta från stan nu då! :(

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback