Torsdag 13/10 2005 (vid elva nån gång)

En och en halv timme kvar till lunch och jag ska snart ta itu med bland annat min pianoläxa. Nu på förmiddagen har jag stått i Skar - skolans café. Det var trevligt och smärtfritt. :)

Eftermiddagen vigs väl därför åt övning. Annars är det ingenting annat som är planerat idag - har som sagt inga lektioner på torsdagar. Kanske att jag lyssnar lite på de klassiska sångarnas masterclass... Man lär sig alltid något. ;)

Imorgon är dagen dock fullspäckad. Utöver övning så är det sånglektion och pianolektion, för att sedan - som sagt i gårdagens inlägg - åka in till Göteborg. Där är det Kulturnatta på Aritsten. Åh, det ska verkligen bli kul att hitta på något en helg/kväll i Göteborg! Har varit väldigt många myskvällar nu... hehe. Inget fel på det dock, absolut inte, men det här ska bli en rolig variation. ;) Och på lördag verkar det bli utgång. Lotta från Karlshamn flyttar upp och tyckte vi skulle träffas och gå ut och dansa. Det tyckte jag med. :)
Hur karl min jobbar vet jag inte, men när han inte gör det (eller sover) så ska jag umgås med honom. Och mysa. Åh, vad jag gillar helger, hehe! :P

Nej, det var väl dags att göra lite nytta nu då va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback