"...svävar fram på rosa moln som tar mig till en högre dimension..." =)

Wiiiiiiiiiiiii!!!! Yeah, jag får alltid värsta härliga kicken av att ha sånglektion! ;D Och min sångpedagog - Zara Tellander - är verkligen hur göttig som helst! Sprider sådan glädje och inspirerar! :) Det är så kul här, för våra lärare är verkligen både duktiga musiker och lärare - det är så det ska varaaaa. Hehe! :) Och hon sa så många saker som jag blev glad för... Att mina ambition kommer att ge resultat och att bara jag ger det hela tid så kommer min övning ge resultat på rösten... Känns skönt att höra och det ger givetvis en spark i baken och ambitionen tar fart på nytt! Har haft ett uppehåll på tre veckor nu så det är verkligen skönt att få komma igång igen! Åhh... love it, tihi! ;D

Näst ut är det brukspiano följt av dillkött i matsalen. Pest eller kolera? (Hrm...!!)

Sedan är det helg och dags att åka in till stan, mysa med Calle och dansa. Mmm... E vita e bella! ;)


Puss och kram och ha en trevlig helg!


Dagens uppenbarelse: Eric, jag saknar dig så enda in i h*vete!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Johanna!
Kul att läsa din "blogg"!
Pussar och kramar till ditt rosa moln - jag vet hur där är!

Helena

2005-10-07 @ 11:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback