Kylskåpspoesi och godisfrossa

Calle har nyss åkt till jobbet (nattklubben Glow på Avenyn) och jag och Simon sitter i varsitt rum vid varsin dator... Men vi har varit sociala, alla tre, hehe. Kollade på "Kejsarns nya stil" och åt helt galet mycket godis (igen!!) tidigare ikväll... Gött mos. Kebab och falafel blev det visst också ja... Hrm. Akut hunger gjorde att vi la planerna på hemmagjord lasagne på hyllan... Kanske imorgon?

Jag vankade vid halv tio i morse men lät Calle sova lite längre... Själv tog jag mig en härlig morgonpromenad till Härlanda Tjärn - jättevackert ställe med sjö och skog och allt... alldeles nära här. Stannade vid vattenkanten och lät den friska vinden väcka mig till liv igen... Mmm... Längtade hem till havet och att sitta vid mitt alldeles egna lilla place vid Utvandrarna... Mmm... Nice.

Eftermiddagen tillbrinagde jag och min käre karl i stan. Vi gick runt omkring och mös och handlade lite småsaker: Kylskåpspoesi, till exempel! :D Gissa om vi har hängt vid kylskåpet ikväll, hehe. ;) Gött mos.

Jag gillar verkligen Göteborg. :)

Imorgon är det dans igen. Klasskompisen Regina ska förresten börja - wii! Annars har vi inget annat planerat. Inte ens om jag stannar tills måndag eller inte... Vi får se. Kanske blir det lasagne? Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback