Höjdarnatt i Göteborg!!! :D

Vilken härlig lördagskväll det blev!!! Jag har verkligen saknat att gå ut med mina tjejjor, dricka flashiga drinkar och dansa hela natten lång... Och så flyttar Lotta till Göteborg och vi får en helt galet göttig kväll! :D Jag har ju inte varit ute i Götet innan, bortsett från Kulturnattan, och visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig, men hursomhelst blev det en natt över alla förväntningar! :)

Jag kom fram till Lottas lägenhet vid halv elva och där hängde vi ett tag, gjorde oss klara för utgång och så. När vi sedan gick ut bestämde vi oss för att gå en stund på Avenyn, kolla på folk och lite så, men det tog inte två minuter förrens vi träffade en kompis till Lotta. Han fixade senare in oss gratis på Hard Rock café - tackar så hjärtligt. ;) Där var vi ett tag, satt och drack vin, pratade, skrattade och hade det gött. Sen gick vi till Glow. Jag trodde verkligen inte att jag skulle komma in där (det är trots allt 28-års-gräns!!), men med Lotta (som jobbat där, då det hette Bubbles) gick det som en dans... Superkul att få se var Calle jobbar också! :) Igår jobbade han dock på Lipp, så vi gick dit en sväng också - och även där kände ju Lotta folk... hehe.
När vi slutligen skulle till Trädgår'n mötte vi ett par asgöttiga killar! *ler brett* Hur härliga partydansarknaskillar som bjöd på både inträde och cider... hehehe. Där dansade vi loss en stund och sedan var det tyvärr dags att åka hem. (Sista bussen går halv fyra, men jag skulle till Lipp då och möta Calle och få skjuts med /jobbar/kompisen Patrik...) På Lipp blev vi dock kvar en stund, men det var bara trevligt att sitta och snacka med de trevliga människorna som jobbar där. Sen gick vi till 7eleven där Calle köpte en hel längd med brownies.... haha! Mums! :P

Åhh!!! Vilken höjdarkväll det blev! Fick mig verkligen att må bra - och känna mig lite mer som... mig själv! :) Saknar allt att vara lite... hehe... galen tillsammans med partysugna chicks!!! (Så det är ju hiiimla kul att Lotta numera bor i stan! Hihi!)

Om precis två veckor är det åter dags att återvända till Karlshamn... Och där hoppas jag att det finns några glada töser som gärna vill skratta och prata lite skit, hehe! Love you, girls. :) Rock and roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback