Hell yeah

Ny dag. Ny start. Bättre start. (Tack!!)

Much better... Mmm...

=)

Om en kvart ska jag träffa mina söta små cellistkompisar och spela cellokvartett. Sedan ska jag och Pia spela på Vivaldis dubbelkonsert och i eftermiddag ska jag och Hans kolla igenom Kol Nidrei... Spela upp på nästa Musikcafé kanske kanske? Hmm... Om tid finnes ska jag och Anna "jamma" lite också, hehe. ;)
Och så måste jag städa... Grr...

Kanske blir det en snabbvisit i Göteborg ikväll också... Om tid finnes, som sagt. Måste ju hinna med att öva på mina vanliga läxor också! Cellolektion på måndag och sånglektion och masterclass imorgon - wiii! :D
Om inte annat så ska jag ju dit imorgon.... Mmm... längtar! Och min prins är ledig imorgon så då blir det mys... hihi. ;)

Nej, better rush. Pussar och kramar!


ps. Om två veckor är jag i Karlshamn... Sugen på utgång, någon? Hehehe. Pöss! ds.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja du gumman! vi ses i Karlshamn, då blir det party!love u.

2005-10-29 @ 11:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback