Härlig helg i Karlshamn!

Jag är hemma i Karlshamn för första gången sedan jag flyttade, i augusti. Har som sagt inte haft någon hemlängtan, men nu när jag är här... Jag skulle helt klart ljuga om jag sa att det inte var både skönt, mysigt, roligt och GÖTT, hihi! Har blivit ompysslad till tusen av mina föräldrar och det var helt underbart att få träffa alla (nästan...) gamla kompisar igår! Det är ju trots allt de som är ens allra bästa vänner... still and forever. Längtar redan efter lovet och att få träffa dem igen.

Igår var det Kulturnatt så... så idag har vi bara tagit det lugnt här, jag, mamma, pappa och Calle. Slappat, ätit, tagit en promenad och lite så... Och beställt skidresa till Österrike, inte att förglömma! Ska bli helt galet gött att få åka skidor även denna vinter! Och i mitt älskade Österrike dessutom! I härliga St.Anton! Wiii! Dessutom råkar jag fylla 20 år när vi är där, och det ska bli gräjt! Mmm... tänk att få åka skidor, äta österrikisk mat (ojojoj! det finns ju ingen hejd på sötsakerna där... haha, tjohooo! Appfelstrudl! Hehe.) och ha det allmänt gött, så sin födelsedag... Hell yeah, livet är underbart!

Pussar och kramar till alla som vill ha! Hej då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback