Kallt - men varmt i hjärtat :)

Här märker man att vintern närmar sig... ;) På med mössa och vantar och tjocka kläder! Det är några minusgrader (så gott som dygnet runt) och vinden är kylig och isig... Men det är gött. Det har varit soligt också de senaste dagarna - ultimat underbart med andra ord. ;) Älskar vintern. Längtar till Österrike...

Men i hjärtat mitt är det varmt som bara den. Har haft Calle på besök och haft ett underbart mysigt dygn! Masssssa mys och praktiskt taget varit bosatt i sängen... hehe... Framför TV:n, spelat UNO eller smaskat på nåt gott... Hehe, hrm, kan den meningen missuppfattas?! Suit yourself, haha. ;) Great i alla fall. Älskar honom verkligen... (Ett år nästa lördag - galet men gött! :D ).

Ikväll hade vi vår första "riktiga" konsert. Det var en körkonsert med tema requiem - Mozart, Rutter, Fauré... Det gick bra och det var kul. Jättehärligt faktiskt. Älskar scenen och har saknat den... även i kör. ;) Och det var en sån härlig men avslappnad och skön atmosfär... nice. :) Sen kan jag inte låta bli att le när alla är klädda i samma färg... Visst är det snyggt, men visst är det lite knasigt också? Man ser ut som små svartklädda tomtenissar... hihi... eller nåt! :P

P.g.a. allt "chill" så ska jag vidare till övningsrummen nu. Spela en timme eller så och stilla mitt samvete (och hoppas jag blir lite bättre - och lär mig pianoläxan!! Ahhh.... grr. Nåja.)...

Ha det så bra, alla därute! ;) Pussen och kramen från lilla Yo Hoe!
;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback