J**la meck!

Ska det vara så jäääädrans svårt att få reda på skillnaderna mellan Head XRC's olika modeller?! Har varit runt i en massa Intersportaffärer och frågat... och alla säljare säger olika! Vad är det med dem?? Hallå, jag råkar bara vilja ha ett par skidor som jag vet att jag gillar att åka på. Måste alla ha miljoner olika sifferbetäckningar och i sin tur en hel hög med (olika!) förklaringar om vad det egengligen är som skiljer dem åt... gahh! Suck. Har suttit och kollat på Internet en stund nu och kanske har jag blivit aningens klokare på vad det hela innebär... hmm. Hrm. Jävla meck, faktiskt.

Har varit en runda i stan idag och kollat på skidor och telefon och lite så... Och så har vi spelat lite spel och lite så... Tog sovmorgon också ju. =) Nu sitter Calle och Simon som fängslade framför ett nytt TV-spel och jag sitter då här och kollar skidor... Ska öva näst, tänkte jag. Och greja lite med mitt celloarr... =)
Calle jobbar ikväll så då tänkte jag inta TV:n och kolla på en film jag fick igår på posten - av Lasse the man. (Sicken pärla! =) ). "Sound of Music 40th anniversary"... 2-CD med massor med extramaterial. Japp, ni som känner mig vet att jag har kvällen räddad. Haha. Nu cellon då ja. Pussar och kramar! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback