Ettårsjubileum

Igår var det exakt ett år sedan jag och Calle blev tillsammans.
Ett år sedan jag och mina tjejjer åt pannkakor, drack sprit, plattade hår och dansade loss på puben...
Ett underbart år sedan. ;)

För att "fira" hade jag och Calle en heldag tillsammans. På dagen var vi på stan och handlade julklappar. Efter lite lunch och vila i lägenheten åkte vi tillbaka in till stan, för att inte återkomma förens kommande otta... hehe. Calle tog mig till en charmig grekisk restaurang vid namn Knossos, där vi åt och drack gott. Sedan tog vi en promenad in till centrum (restaurangen låg på andra sidan stan, från lägenheten sett) och bio. Vi såg "The 40 year old virgin" och skrattade gott, hihi. :P Efter film och massa popcorn gick vi tillbaka upp på Avenyn. Resten av natten spenderade vi på The Rose and Crown och Brasserie Lipp - och vi hade det underbart. Det var faktiskt första gången som vi två var ute ensamma tillsammans, och vi hade verkligen trevligt. Skönt att veta att man kan ha kul ihop ju, haha... ;) Härlig personal var ju också ett plus. ;)
På vägen hem hämtade vi upp en längd superdupergod browines (som Calle beställt, haha) på 7 eleven och njöt sedan av den på vägen hem......

Idag var nog min sämsta dag på dansen, hehe. Kan det bero på tro? Hihi. Men det var kul i alla fall och efter nästan 2,5 timmes dans har jag nu njutit av lite av den brownies som var kvar... Gött mos. ;)
Killarna är och kör hem Simons bröder, men när de kommer tillbaka ska vi åka och storhandla och myyyysa i soffan. Ha det gött! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback