Det är adveeeeeeent!

Otto Olssons (?) "Advent" ekar i mitt huvud efter gårdagens körrepetitioner och jag kan inte låta bli att tänka på advent... I alla år har jag varit i Karlshamn och gått på julskyltning, lyssnat på mamma (eller sjungit själv) och ätit middag hos farmor... Vad ska jag göra i år? Känns lite lustigt... Skönt att man kommer hem till jul i alla fall, och får lite gamla traditioner då... ;) Ska bli mys.

På lördag har jag och Calle varit tillsammans i ett år. Vi ska hitta på något. Han vägrar säga vad, men har lovat att vi ska vara tillsammans i alla fall... Skönt det ju, hehe. ;)

Men söndag... FÖRSTA ADVENT 2005... Jag ska ju dansa förstås (dubbla pass denna helgen också, tänkte jag), men annars? Det är ju faktiskt en officiell mysdag... Ska ju vara massa ljus och tomtar och meck då jue... Yep.

Vi får la se. Det löser sig alldeles säkert. :)

------

Nu ska jag gå bort till övningsrummen och spela lite piano och sjunga lite, tänkte jag.
Klockan tio ska cellokvartetten repa.
Lunch halv ett till halv två.
Öva.
Musikhistoria (nån som gjort den lilla svåra läxan, hehe?!)
19.00 MUSIKCAFÉ

------

Lisa. Du är så fin. Kram!

------

Caroline: Grattis! ;D

------

Goodbye, trolley people! :P
Puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tackar:D

2008-03-28 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback