Cosmopolitan girl!

Wiiii, vilken underbar kväll det var igår! Först trevlig middag hemma hos mormor, följt av förfest hos Anna och sedan hos Krälle och sist men inte minst Lorden (och Bönan såklart - for old times sake... hehe)!

Det var såå härligt att återse alla gamla godingar! Och ojoj, vad gött det var när jag och Sara stod där med varsin Cosmopolitan i handen... mmmm! Och aske baske mig, det var den godaste Lorden någonsin har sålt till mig! Tackade bartendern så hjärligt. Hehe. :P

Men åhh, alla brydarna som inte var där saknades ju! :( Det ska bli underbart när alla (!?) kommer hem till jul så vi får ha det riktigt gött allihopa! Vi började förresten spåna på nyårsafton igår... Vad sägs om värsta fetefesten med alla godingar i Karlshamn?? Yeah, yeah, yeah?? Hehehehe. Niiiiiiiiiiiice.

Ikväll ska det också bli nice: Myskväll med några av tjejjorna här hemma i soffan. Bara tjöta och kolla på importerade filmer utan text... nice like p... tihi! ;)

Imorgon är det middag hos farmor som gäller och sedan är det måndag och dags för hemfärd. Det har varit en hääärlig vecka - tack underbara människor!! Jag har saknat er... Ses snart. ;) Pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback