Chillat... ;D

*gäspar* Ojoj, jag är visst lite trött i alla fall... ;) Har varit en slapp dag idag. Skön och mysig.
Vaknade efter några timmars sömn - med lite lagom ont i huvudet... och magen, grr. Nåja, förstnämnda var kanske lite självförvållad... hehe. Men det var en väldigt trevlig kväll igår. Niiice. Vin med tjejerna i korridoren och så en trevlig stund på Turisten. Och sedan steppdans i korridoren, haha... :P Gött mos.
Gick upp vi halv nio idag och åt frukost framför TV:n i allrummet. Det var skönt att sitta där och mysa i tystnaden... Mmm... Sedan gjorde jag mig i ordning och övade faktiskt en stund på cellon min.
10.42 åkte jag (och några klasskompisar) till Göteborg. Jag köpte ny mobil (Wiiiiiiiii! Hihi!) och åkte sedan hem till Calle, där jag nu befinner mig. Lugn och skön dag som sagt. :) Nu är han dock på jobbet och jag sitter här i soffan med den gode Simon som kollar på fotboll och försöker komma underfund med vilken chipssort han ska köpa... ;)
Jag tänkte sätta mig och öva en stund nu och sen får vi se vad som händer. Är som sagt ganska så trött... men vi får se. Leker lite med mobilen kanske, hehe. Vit och fin som den är (sony ericsson v800)...
Imorgon ska jag dansa och sen mysa en massa med min prins - vi ska nämligen gå på julmarknad på Liseberg och lite så... Mmmm... Blir nog great. Ser fram emot det i alla fall. :) Gött mos.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst "luktar" det skidåkning även här nere i skåne! Helt underbart - dock är det ju itne förrän v 6 jag själv ska åka. Det blir Saalbach igen, jag måste få en chans till på denna underbara skidort!

Jag är förkyld och har hosta., Hur är det själv?

2005-11-21 @ 14:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback