Tomtemage

Idag är det den 2:a december och 18 dagar till jag åker hem till mor och far i lilla Blekinge... Har börjat få lite julstämning nu och igår längtade jag riktigt efter julen därhemma... med doftande gran, prasslande paket, tända ljus, nära och kära, sjukt mycket godis (Aladdin, jag har saknat dig, haha)... Det ska bli fint. =)

Snön är tyvärr bortregnad nu, men jag hoppas det kommer mer snö - det var så mysigt och vackert... Och ja, Lisa så här års kommer man alltid att längta efter skidåkning... ;)

Och jag längtar verkligen till v 3. Då ska jag till St.Anton med mamma, pappa och Calle! Ska bli så hiiimla skönt att få umgås - inga jobb, ingen skola... Får man ta med cellon ändå? Hehe. Sjunga kan man ju alltid göra. "The hills are alive..." brukar komma nån gång man svischar nerför pisten i alla fall, haha! :D

Såg förresten "The sound of music" igår kväll. Hur mysigt som helst! Den är och förblir min favorit. That's it, like it or not. ;) Myyys. Mös extra mycket med tända ljus och en stor kopp te... Hade med andra ord en riktig egokväll igår, det var gött.

Ikväll åker jag in till Göteborg. Har lägenheten för mig själv, men ser fram emot det och att vakna på min älskades arm... mmm... =))) Sen tänkte vi ta oss in till stan och jag tänkte försöka få en klipptid... (Nej, jag ska inte klippa av allt hår - bara "ansa" lite, haha... Be cool. ;P )

Sista helgen mitt tågkort gäller. Skit också.
Måste dock in till stan nästa vecka också, för jag och Sofia ska gå på premiären av "Danspärlor i juletid" (balett) på Operan =) och så är det sista dansklasserna... =(
Sista helgen innan jag åker hem kommer jag dock vara kvar i Ljungskile. Partyparty med vännerna och förhoppningsvis lite julfirande med Callemannen...... ;) *myser redan*

Önsker eder alla en fröjdefull helg! Pussen och kramen! // Johannanananananaaa.... *trallar vidare*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback