Feeling sick...

Jag vaknade av att klockan ringde kl. 07.00 i morse. Tio minuter senare gick jag upp och ut i korridoren. Där mötte jag upp Anna och Åsa och med paket och lussebulle, sång och gitarr, gick vi in och gratulerade Carl-Erik på hans 21-årsdag. Det följdes av julkalendern och frukost.
Satte mig sedan för att läsa GP (vilket jag gör så gott som varje morgon), men tålamodet räckte inte riktigt till... Har mått illa hela morgonen. Usch, inte kul. Känner mig lite hängig, men vill inte. Det är en del som varit sjuka här, men jag försöker att tänka på annat. Kanske är det bara att jag är helt vansinnigt trött eller är det kanske tomtemage?? Trött eftersom jag sovit dåligt hela veckan. Tomtemage på grund av spänning och allt roligt som händer i dessa tider... Hmm. Hoppas jag vaknar till och mår bättre snart.
Ska gå bort till övningsrummen nu och öva och sjunga upp. Har gemensam sånglektion idag klockan 10.20.
Efter lunch ska vi ha födelsedagsfika för Carl-Erik, och så passar vi nog på att öva lite på julsångerna till nästa veckas lilla konsert...
16.00 går bussen till Orust. Dags för adventskonsert numero två. Den första hade vi igår, och det gick väl helt okej. Kan ju dock göra den bättre - så det tänkte vi göra idag, hihi.
Får se hur länge Calle stannar och när han/jag/vi åker in till stan... Men det, liksom mycket annat, ger sig.
I helgen blir det till att köpa resterande julklappar, gå på balett med Sophia och på de sista dansklasserna på Dansforum. Och massa mys och slapp! Öva lite också, jaa. För på måndag är det sista cellolektionen för året och på tisdag åker vi till Kiel och lussar. :)

Tomtemage, helt klart. ;)


Ps. Ändrade planer: ska inte jobba julafton och juldagen. Delade känslor, men jag ser fram emot mys hemma med familjen, framför brasan... mmm... Jag vill ha jul, jul, jul! Weeeeeeeei, hihi! Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback