Back on track

Äntligen känner jag mig någorlunda utvilad! Har varit väldigt intensivt här med adventskonserter förra veckan och luciaresa till Kiel denna... Sov till lunch idag, vilket var helt underbart skönt. Nu har man åter lite nya krafter - så man orkar med att öva och vara med på alla fester såhär i juletid... hehe. Livet på folkhögksola är underbart! ;) Dock ska det bli helt underbart skönt att få komma hem till mamsen och papsen lite nu... och lilla Peanut, hihi. Mysa med mina underbara vänner, chilla järnet i soffan och bara ha det gött... hihi! :) Niiice....

Såå kul att det verkar bli en hel del på nyår också! Lika underbara allihopa.... mmm... som jag saknat er! Tråkigt att inte alla godingar kan komma dock, men det tar vi igen andra dagar. Hehe. :)
Först ut är fika med tjejjorna på onsdag. Ska gå på Väggas avslutning med och återse välbekanta nunor... och höra välbekanta röster... :)

Idag ska jag bara ta det lugnt, hade jag tänkt. Öva lite här och där och göra lite nytta på rummet, men allting i humant tempo... Ryggen och axlarna mina är inte riktigt vänner med mig för tillfället. :(
Men det blir nog också bra med lite jul hemma i Blekinge, tror jag. ;)

Nu ska jag leta vidare efter herr Schostakovich cellosonat på CD och sedan bär det nog av mot Sommargårdens övningsrum...

Hörs och ses! Puss och kram!

ps. Imorgon ska jag och Calle fira jul.... :) Sen är det vulgofest och bartömning, haha! :P Köss! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback