Min dator...

...är egentligen inte ens det, när jag tänker efter.
Jag fick adoptera Calles gamla när han skulle byta.
Nu verkar den inte vilja mer... :(
Fläkten susar så man blir halvdöv och det gäller att inte ha bråttom..! Någonsin.
Det går inte heller så bra att göra mer än en sak samtidigt...
Så JA, jag är sugen på en ny dator!
Calle lobbar för att jag ska adoptera hans älskade "padda", eftersom iPad2 släpps snart och han vill himla gärna uppgradera till den... men jag vet inte... det lockar lite... samtidigt som jag gillar själva laptopkonceptet. Känner mig inte riktigt modään nog för en såndära petmojäng (mobilen känns fullt tillräckligt utmanande haha).
Helst hade jag velat bli med en såndäringa MacBook, en sån superdupertunn och flashig, men oj vad min plånbok inte vill det... tusan också!
Ja så är det.
Har ni tips eller tankar om något som rör detta är ni välkomna att höra av er.
Jag är förvirrad.
Som så ofta, haha. ;)
Kram och godnatt!
JOHANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback