gnällfia

Det är alltid lika klurigt när sommartiden infaller.
Det blir om möjligt ännu svårare att komma i säng.
Och som resultat av detta även svårare att stiga ur samma säng.
Åh.
Borde dock tvinga mig i säng nu...
Idag är ingen vidare dag faktiskt, så sova kanske vore det bästa.
Eller nu ljuger jag.
Idag har Calle och jag varit förlovade i ett år.
Det är fint.
Vi firade med mat nere på krogen.
Stammisarna där hälsar glatt på oss nu.
Känner oss onekligen som hemma där, haha.
Var också bra på så sätt att jag kaaanske har ett extrajobb på g.
Dålig dag på så sätt att mitt nuvarande extrajobb tog slut idag.
Cross i Malmö stängt, check.
Lagom uttråkad på jobbet.
Lagom dåligt samvete för allt jag kunde gjort istället.
Bara pyttelite övning idag, buuhu.
Men å andra sidan kvartettrep.
Ont i magen och gnällig.
Smittad av Calles förkylningsbaciller som letat sig till min hals.
Uä.
Torra händer och handkrämen konstant någon annanstans.
Spännande serie på tv, men hemsk och upprörande.
Ont i ryggen också.
Borde träna.
Betalat räkningar, lagom upplyftande.
Fan då.
Nej, det är nog lika bra att jag går och lägger mig.
En dusch först bara - det brukar hjälpa mot det mesta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback