NYÅR 2010/2011

Det var inte riktigt sant det där jag skrev sist. Att det bara fanns lycka, förväntningar och champagnesug... Det fanns också en ordentlig tandvärk i form av visdomstand numero tre. Denna värk sitter i än och har gjort så i snart en vecka. Jag börjar bli måttligt trött på den och mina nya vita små pillervänner..! Blir det inte bättre imorgon ska jag ringa tandläkaren, även om de sa sist att "den är på väg och den växer rakt och kommer få plats". Känner mig som ett litet barn och det lägger onekligen en sordin på den annars så lyckliga, förväntansfulla och champagnesugna Johanna! ;)

JAG OCH ANNIKA PÅ NYÅRASFTON 2010
* * * * *
Nyår var för övrigt fantastiskt trevligt. Tiden rusade rekordsnabbt, så det borde alltså ha varit rekordkul? :)
Fina vänner på middag och fler som joinade sen, tolvslag i organiserad form, massa skratt och bubblor...
Här följer lite foton:
NYÅRSGÄNGET (taget med självutlösare, därav lite snett...)
MATBORDET 2010...
... OCH 2011.
TOLVSLAGET FIRADES UTANFÖR OPERAN.
* * * * *
Igår var det Nyårsdagen och för många årets absolut slappaste dag. För vår del kan det även ha varit den slappaste dagen i världshistorien! Helt galet. Tro det eller ej, men vi spenderade precis hela dagen i sovrummet, haha. :P
Detta har nog aldrig hänt i friskt tillstånd (och friska är och var vi, inte ens huvudvärk, tro't eller ej! ;) Bara tanden då...). Jag som brukar få krupp om jag ens ligger kvar tio minuter efter att jag vaknat, haha. Dessutom åt vi i sängen, vilket är en annan sak jag inte riktigt brukar klara av... Till saken hör att vi bland annat åt pizza, vilket är ytterligare en sak som inte vanligtvis hör Hydén till. Listan kan göras lång, märker ni ju. ;) Men hur som helst var det en fantastiskt skön slappedag och Calle undrade om jag tog igen alla timmar jag inte sover i vanliga fall, haha. :P Ligger kanske lite i det... men det var det ju värt i så fall! ;)
Idag lyser solen och vi är båda lediga. Denna dag kommer dock spenderas utanför sovrummet... ;)
* ---------------------- *
GOTT NYTT ÅR ALLA!!!
Kramar Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback