Nattuggla.

Jag kan inte riktigt förmå mig att gå och lägga mig... Spotify och You Tube är för välfyllda med vacker musik..!! Ikväll är det stråkkvartetter som gäller. Borodin och Beethoven, bland annat. Baci håller mig sällskap. <3
----------------------------------------------------------------------------
Tidigare ikväll "debuterade" jag i Lunds stadsorkester. Ska va med där nu ett projekt eller två. Trevligt. Kul att träffa goda vänner och spela ihop. :) Skön stämning där också, I like. Konsert första söndagen i februari, wilkommen.
----------------------------------------------------------------------------
Nej, men sängen nu kanske, trots allt...
Vi ses inte så ofta nuförtiden.
Jullovets åttatimmarsnätter är ett minne blott... ;)
----------------------------------------------------------------------------
God natt!
JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback