Idag blir jag tjugofem.

Ett kvarts sekel. Säger man det så knyter det sig lite grann i magen...
Men så finns det ju såå mycket annat som är mer befogat att ha ångest för (vilket vi konstaterade på Mägs fantastiskt trevliga födelsedagskväll igår), haha.
Så ingen åldersnåja, nej. (Inte än). (Och inga rynkor funna sedan igår - kanske kan det vara chipsen? :P).
Men 25 år gammal minsann.
25.
Känns ganska jämnt och bra. ;)
Hoppas detta blir ett fabolöst år, väl värt att minnas. :))
Dagen har börjat fint.
Calle väckte (läs "väckte") mig med sång och paket. :)
Sedan har det varit en lugn och behaglig förmiddag med ett antal telefonsamtal <3 och sms, fantastiska blommor levererade till dörren och en present till mig själv: omtagling av min stråke! Hurra. Änteliigen. :)
*
Det är första gången på jag vet verkligen inte huur länge som jag och Calle är lediga samma dag. Så vi ska nog mest bara vara resten av dagen. Gå en promenad, kolla läget på stan, kanske till Konsthallen, time will tell... :)
Nu städar han och jag gör precis ingenting. Det känns bra, hihi. ;)
*
Ha en fin dag, gott folk.
= KRAMAR JOHANNA =

Kommentarer
Postat av: Sara

Stort grattis gumman! Puss och kram

2011-01-19 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback