Egodag.

Sov länge ("länge") idag och började dagen med att titta på alpint. Mmm. Längtar efter att stå på skidor nu!!
Hoppade i mjukisbrallsen och började vika tvätt och plocka i ordning saker som hade hamnat lite fel.
Åt frukost i sällskap av Sydsvenskan. Massor med kaffe i fina Taika-muggen, mmm. Bra start på dagen. :)
Hamnade sen en stund vid pianot (minsann!) och tog sedan en liten rask promenad ner till Fiskehoddorna. I loove that place. Gud, så mycket gott där finns! Köpte lax till imorgon, rökt med citronsmak. Mmm!!
Lämnade tillbaka böcker på bibblan om harmonisering (skönt, hehe) och lånade tio skivor. Vandrade vidare in mot stan med ambitionen att använda mina tre presentkort som legat i plånkan ett tag nu. Endast ett kom att användas och det gick till en skrivbok, fina papper och matchande kuvert. Några kläder blev det inte. Hysterisk rea på både H&M och Lindex så det fick va. En annan dag. Mycket möjligt en dag med lite mascara på fransarna. Jag var då inte grann där i provrummets sken, haha! :P
Ikväll ska jag och Calle göra ingenting. Eller jo, årets "lära-sig-äta-nåt-nytt-projekt" drar igång för min del! Jag ska 2011 lära mig att äta räkor! De ligger på tining nu (och ser ledsna ut) och det vita vinet står på kylning (ser desto godare ut, hihi).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback