17JAN11

Slås av att jag gått och lagt mig rekordtidigt. Å andra sidan har jag sällskap av både dator, ELLE interiör och Skumtimmen, så sova blir det väl inte riktigt än... Men jag är på väg, det är jag ju. ;-)

Imorgon är det sista dagen på denna ålders år. Det känns lite sådär. Jag börjar bli gammal... Jeelp.
Rynkorna har till och med börjat komma..!! :S (Men grillchips hjälper har jag hört, haha. :P)
Får lite framtidsångest men tänker att det löser sig. Det måste det. Aske baske mig.
Med eller utan rynkor.


Rynkor kan ju va ganska fint, hehe.

Katten kommer nyfiken fram till mig, ser förvirrad ut och går igen. Hon tycks nästan undra lite varför jag valt att lyssna på just Beethovens stråktrio i Eb. Hon brukar "gilla" klassisk musik och lägger sig gärna och vilar bredvid mig när jag spelar, men det här verkade inte vara så poppis, haha... Nähä. Very well.

På tal om att lyssna på musik så har jag en förmåga att snöa in på saker. Fastnar jag för en skiva så FASTNAR jag för den. Spelar den om och om tills jag inte orkar mer. Någonsin typ, haha. Senaste veckans lyssningscraving är Borodins stråkkvartett no. 2 med Emerson String Quartet. Lyssningstips! Fin musik ere. Mmm...

Nej men kanske lite heminredningsmagasin eller kusliga romanen nu då... GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback