Sanctum.

Vi har varit på bio ikväll. Var allt ett tag sedan sist. Mysigt, som alltid. På ett sätt. På ett annat sätt var det extremt omysigt: jag gick igenom alla känslostadium som finns mellan att vilja kräkas och gråta kopiöst. Men den var bra, det tycker jag - spännande, check! Och så får man ju äta popcorn och center och dricka Bonaqua med päronsmak, det är grejer det. ;-)
Nu är jag så trött att ögonen nästan går ihop (de går ihop). Har tid att ta sovmorgon imorgon, men det brukar ju aldrig gå särskilt bra. Men vi får se, vem vet, jag kanske lyckas? Vore gött, för sen vankas det bokrea, fika, Crossjobb och middag med goda vänner, whii. :-)
Söndagen går i cellons tecken. Övning och rep med Eoli. <3
Nu sova. Filmen tog min sista krafter, haha.
Kram och trevlig helg!
// JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback