Blandade känslor denna lördag...

Mina händer värker. Det är INTE roligt. Jättetråkigt faktiskt. Buhuu. :(
Snälla lärare har kommit med fina tips som jag anammar och hoppas på bättring.
Calle har kommit med tips han också, men de är lite suspekta: sitt med händerna i chokladpudding i en och en halv timme samtidigt som du reciterar Fröding...
Okejj.
Hehe.
Så det är lite tråk idag, det är det.
MEN solen lyser och det är ett fantastiskt skönt väder ute.
Njöt av det massor medan jag gick en tur på stan och handlade upp mina presentkort, hihi.
Det blev två Vitriini-askar och Taika-servetter från Iittala och en kofta från Lindex. Blev även dagen då jag äntligen införskaffade en ny metronom! Heja! En med fungerande skärm, med ett inte liika hjärntvättande klick och samt en inbyggd stämapparat.
Ikväll vankas middag med kollegorna i Eoli, så det blir nog en bra dag, trots allt. ;-)
Nu: spikmatta, sen bad.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka finfina ting!:)

2011-02-12 @ 20:48:52
Postat av: Johanna

Tack tack :)

2011-02-13 @ 14:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback