håhåå

Ojoj, vilket virrvarr jag känner denna vecka. Sommarlova in i det sista eller rycka upp mig? Njuta av solen som hittat hit igen <3 eller ge sig på teknikövningar och etyder? Jag försöker varva bäst jag kan. Det har varit en bra vecka, även om även denna gått på tok för fort... I helgen ska vi dock (äntligen!) till Göteborg och umgås och mysa. Då blir det lov. Och lite ångest anar jag, cellolektion igen på tisdag och toppformen är väl inte riiktigt där va..! :S :P
Upprop igår och det var blandade känslor. Dock underbart att återse så många fina människor. <3
Verkar som om det blir Haydn C-dur i höst. Fint det. :) Ska bli skoj. Och så en maaaassa teknik anar jag ju...
Men först: helg med fina finisar i härliga götet! Hoppas på både Lisebergsbesök och lönsam shopping på Freeport, tihi.
Ha en trevlig helg, gott folk!
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback