Fin fredag i fint hus <3

Mumsar på ett alldeles nyfallet äpple från världens bästa äppleträd. Till höger står en kopp rykande kaffe.
Det är så tyst och lugnt här. Det enda som hörs är regnet som då och då piskar mot fönsterrutorna, däremellan en och annan fågel som kvittrar.
Jag är hos mamma och pappa och njuter. Det är en enorm lyx att ha ett helt hus för sig själv. En fristående villa och där med inga som helst orosmoment över att vara störig som granne när man övar skalor, etyder, och allt vad som övas ska. Så jag njuter och går fortfarande omkring i mina gamla rosa mjukisbyxor. Mammas gamla till och med. De är kanske hundra år nu. Åtminstonde är nog resåren det, för passar jag mig inte trillar de ner... Men gosiga är de och jag tänker inte hoppa ur dem förns jag måste! ;) (Fortsätter regnet lär det inte bli innan kvällen, om det slutar får det bli en liten tur på stan eller promenad vid havet, kanske båda).
Karlshamnskram // Johanna

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

-->
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-22 @ 14:08:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback