Börjar jag bli gammal..?

Jag behöver seriöst en helg efter helgen för att ta igen mig!
Lite, lite vin en kväll och jag är dekad hela helgen, haha.
Är det så det ska vara? Håller jag på att bli gammal?
Skulle både behöva öva och skriva idag, men hade helst av allt bara kurat ner mig i soffan med lite godis, en tidning, en film... you name it. Eller lite mys på stan, det hade jag kanske klarat. Kanske... :P
Sätter mig en stund vid datorn och lyssnar på lite olika inspelningar. Det är ju bra.
Öh, bara tanken på att plocka upp cellon, behöva anstränga mig fysiskt, höra massa ljud och oljud... haha. Inte lätt detta!
Ska faktiskt bli lite gött om det behagar dyka upp en helt lugn och tråkig helg nångång framöver, haha. Då kanske jag kan bli människa igen?
Det är ju inte det att jag är bakfull, jag blir bara så sinnessjukt trött och enbart sugen på att slappa...
Borde kanske lägga om lite i organisationen, öva på lördagar istället och sen totalt deka söndagen? Hmm... tåls att tänka på! ;)
Nu ska jag lyssna lite till på några olika Haydntolkningar, sen får vi se vad jag förmår göra... ;) Skönt att klockan bara är 13 i alla fall. Det finns hopp om både nytta och vila med andra ord. ;)
Ha en skön söndag där ute!
Puss från tant Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback