Torsdagsbloggning.

Har sällan suttit så mycket vid datorn som denna vecka: varje ledig stund jag är hemma, känns det som.
Men det tar sig, tack och lov, och det kommer ju inte vara för evigt. Jag kan skymta ljuset i tunneln. ;)
*
Torsdag morgon och jag tillbringar den med c-uppsatsen, kaffe och gröt. En liten stund till. Sen ska jag till Operan och ha lektion i kammarmusik (cellokvartett) och cellolektion med Johan - den första sen i våras! :)
*
Det är fortfarande snö = fortfarande relativt ljust = fortfarande barnsligt glad.
Hoppas få lite tid fri ikväll, så det kan börja adventsfixas lite här hemma! :)
*
Hade för övrigt igår en dag då jag gick och tänkte på hur många fina människor det finns i mitt liv. Hur många i min närhet (och lite längre bort) som jag tycker riktigt, riktigt mycket om. Fasen vad lyxigt det känns, hihi. <3 <3 <3
*
Åter till skolbänken dårå. Ha en god dag!
Och kommentera gärna lite mera va, jag ser ju att ni är här. ;)
*
KRAMS.
PS. Får inte så lite skidcravings när det är puder utanför rutan! ;) Synd att backarna i Skåne är så få... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback