Långa dagar...

Ojoj, vad det är mycket nu... Men mycket är roligt, så det gör absolut ingenting!
Dock tar det ju lite på krafterna... Brukar sticka till skolan runt åttatiden och nu har jag kommit hem vid halv tio-tio två dagar i rad nu... det känns onekligen. Och sen klarar jag bara inte att bara hoppa i säng, utan vill ju hinna landa lite och i alla fall säga hej till karl och katt. Tur de båda har sån förståelse - och att Calle jobbar mycket själv. Och att Baci sover mycket, haha. :P
Resten av veckan kommer vi även har celebert besök av morfar och Renate, och senare även mamma, pappa, kusin och morbror. Morfar fyller 80 år på fredag och firar i Malmö. I like! Dock misstänker jag att den ganska intensiva veckan inte är slut i och med idag (i vanliga fall brukar den lugna sig lite från och med onsdag).
Nu har jag laddat min mp3 med musik, redo att lyssna in mig på repertoar och på stycken vi ska framföra på måndagens konsert. Välkomna till Palladium kl 19 på måndag! :)
Kanske blir lite halvdant med bloggandet de kommande dagarna, men jag tror ni klarar er va? :P
Önskar er en hyvens vecka!
Kram *** JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback