Mellandag.

Det har varit en bra mellandag. Ordet "mellandag" klingar inte fantastiskt i mina öron, men de är ju inte så dumma, de där!
*
Förmiddagen och kvällen har spenderats hemma hos mamma och pappa. Diverse mysigheter har varvats med övning. Hade även min första "sovrumskonsert" för mina föräldrar, haha, vilket var en intressant och skojig upplevelse. Pappa dansade till Haydn och allt... ;)
*
Eftermiddagen spenderades med några av världens finaste flickor! Delar av högstadiets "Cosmopolitan gang" drack glögg och åt gott och hade det allmänt mysigt hemma hos Hanna. <3
*
Nu har jag och mamma nyss sett "Allt för min syster" och bölat ikapp i varsin hörna av soffan.
Vi är riktigt blödiga både hon och jag och har väl en av oss satt igång... piuuuh... :P
*
Imorgon blir det fler roligheter. Ska träffa två av mina favoritpojkar: Adam och Eric! :)
Eric och jag ska mötas för ett morgonpass på gamla goa musikskolan och sen ska vi hem till A, whihii.
På kvällen bär det av hemåt igen, med ett stopp i Hässleholm, där Huaröds kammarorkester ska spela. Ska bli skoj att lyssna på dem.
Sen ska jag hem och sätta in mina fina klappar på sina platser - steltonkaffekannan i köket, iittalavinglasen i vitrinskåpet, böckerna i bokhyllan... mmm! :)
*
Önskar er en bra tisdagsmellandag! ;)
=KRAM=
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback