Jul, jul, strålande...

Härliga, mysiga jul! <3
Som jag älskar den...
Den kom så plötsligt i år (och den lär vara över lika fort), men den har inte varit desto mindre fin!
Omringad av nära och kära. Rekordmycket snö. Klappar och skumtomtar. Barr och kakelugnar.
Imorgon ska jag träffa några av de finaste flickorna. På tisdag två av mina favoritpojkar.
Jag har fyndat underbara klänningar och jag har ätit rekordgod mat hos farmor.
Calle och jag har gjort en ljuslykta i snön och mulat varandra.
Hyacinter och mistel.
Ett lugn som inte finns i Malmö.
Ett hus som är det mysigaste och tillåter mig spela när helst andan faller på.
O helga natt med gliss.
Nya böcker att lukta i.
UNDERBARA JUL! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback