CELLOGLÖGG 2010

Igår var det dags för celloklassens årliga glöggmys. Och jävlar i havet vilken kväll det blev, haha!
Massor med celloensemble och ännu mera glögg. Och nej, vi ville inte gå hem, så vi gick ut istället. Och sen hem till maestro. En ytterst trevlig afton! :)
Jag är så glad och tacksam över alla fantastiska och fina människor jag fått lära känna genom åren. Blir helt varm i hjärtat mitt när jag tänker på hur många och hur goa ni är! <3 Känner mig nästan bortskämd... Tack fina vänner för att ni finns! I love you. :)
Kom hem tjugo i fyra i morse, så lite seg har jag varit. Men det faktum att exjobbet är inskickat och för tillfället oskrivbart är så gudomligt skönt. Blev en fin dag på skolan, trots allt, haha. :P
Nu känns lite som om jag varit vaken i en vecka... och som om jag surfar på en lycklig våg. Så trevligt var det igår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback