Storstädningsdag!

Jag städar så noga och duktigt att jag undrar lite om jag kanske är sjuk? Att den där hemmafrusfebern verkligen har smittat mig och tagit mig till en helt annan nivå av hushållsarbete..? Jag anade till och med att jag blivit odödlig vad gäller hemmafix, så jag gav mig på att rensa brunnarna i badrummet. Men se det gick inte! Nån superwoman har jag då inte blivit, för fy fan i helvete vad äckligt det där var! Gav upp. Sprutade på en massa Cillit Bang (eller vad det nu heter) och hoppas att allting där självdör, försvinner och skiner när jag vågar mig tillbaka in i badrummet igen och sprutar vatten på det! Uuuaaäähh. Gud, så äckligt! :S
För övrigt har jag plockat undan, dammat både torrt och vått, dammsugit och torkat golv. Piuh! Inte illa alldeles själv, tycker jag faktiskt. Har musikrummet kvar, men tror nog jag hinner få det fint också.
Sen väntar FREDAGSMYYYS *nynnar på reklamlåten*. Ska bli sjukt gött att tillbringa kvällen ensam med min fästman, med hemmagjord pizza (!), ett glas vin eller två, popcorn och filmmmmm... längtar! ;)
Men först: övervinna badrumsskräcken!!
Golvbrunn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback