Kvällens fem punkter:

KVALITÉTSTID MED MIG SJÄLV
Det har varit en skön och efterlängtad kväll och jag har både tagit det lugnt och gjort lite nytta. Perfect.
Men så blir det dags att gå och lägga sig och plötsligt blir det så tråkigt att vara ensam hemma...

ÖNSKNINGAR
Kostar inget och behövs för att hålla fantasi och drömmar vid liv... Den här klassiska väskan av Josef Frank står på min önskelista:
FUNDERINGAR
Då och då slår mig tanken (kompisar på bröllopsbild i Sydsvenskan idag, tex) på att jag nåågon gång kommer få en ring som jag kommer bära resten av livet. Genast får jag beslutsångest och kan bara inte förstå huur jag ska lyckas bestämma mig för något så beständigt! Det är ju nästan som att tatuera sig - en sak jag aldrig skulle kunna göra just eftersom det varar livet ut och jag inte kan föreställa mig vad jag skulle vilja ha på mig resten av livet... Men en ring eller två är ju klart att jag vill ha - men frågan är hur katten de ska se ut?!?! Jag anar mer och mer att jag kanske borde börja fundera lite mer på detta...
Beslutsångest är ju andranamnet jag aldrig fick..!!

MUSIKTIPS
Rekommenderar er att lyssna på Melody Gardot. Hon håller på att bli en liten favorit hos mig och kommer jag bara ihåg det i tid så ska jag se till att fixa biljetter till den konsert hon kommer hålla här i Malmö någon gång nästa år.
Biljetter måste även köpas till "Spamalot" - rollbesättningen kunde inte bli bättre och storyn och musiken verkar så bra att jag och Calle nästan bokade in en resa till London och West End.

GOD NATT
Nu är det dags. Melody har sjungit mig godnattsånger nu och Baci har redan somnat här bredvid... Får se om jag orkar läsa lite i Dan Browns nya bok eller om de blå är för trötta för det... Time will tell. ;)
-God natt, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback