Helgen som var och den som komma skall...

I helgen hade vi besök av Sofia och Viktor - två av våra favoritblekingar. ;) Vi åt och drack gott, spelade bowling och gick på bio och spelade Buzz... En kalashelg med andra ord! <3

Just nu sitter jag och Calle i soffan och överväger att gå och lägga oss..! Klockan är inte ens nio! Men så blir det när man sover för lite på helgen, antar jag... :P

På tv håller Simon och Tomas som bäst på att inreda och piffa. Jag blir onekligen sugen på att göra lite julfint här hemma och jäklar, snart är det dags! Helt ofattbart men sant är att det är första advent nu på söndag! Ska bli mys. It's the most wonderful time of the yeeeear...!!!

I helgen ska jag förövrigt jobba en dag på hotellet och gå på Hannas körkonsert - mys! :)

Önskar er en skön måndagskväll och en trevlig vecka!
Kram // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback