I jakt på hela vinterskor och praktisk väska***

Mina vinterskor är slut. Inget ludd kvar på sulan och så läcker de. Plus att det förbaskade vägsaltet har fördärvat dem! :(
Men på en liten tur på Mobilia idag stötte jag på följande skor, som jag tyckte var lite fina och sköna. Verkade dessutom klara av väta ganska bra, vilket är en förutsättning då man bor i Malmö... Vad tycks?

DS_235795_A.tif    DS_235795_B.tif


Lyckades dessutom hitta tre potentiella skolväskor. Jag är faktiskt i behov av en - verkligen!! Med nytt fodral som saknar notfack och bara har ett litet fack till småsaker, behöver jag en väska där jag kan ha min mapp med noter, extrasträngar, nattsordin, samt alla andra skolgrejer man måste ha med sig... Så jo, det behöver jag också. Två från Mexx och en från Björn Borg står det mellan. Misstänker att jag får fara tillbaks till affären imorgon - med notmappen som dommare. ;)


Tävlande nummer 1: Björn Borg.


Pusspuss // JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback